Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a termék átvétele csak megrendelés útján lehetséges: irodánkban azonnali készletet nem tartunk!

GY.I.K.

  1. Megbízható cég a Turbado?
  2. Van Önöknél raktáron a weboldalon látható készülékből?
  3. Új, gyári, kártyafüggetlen terméket kapok?
  4. Tényleg minden tartozékkal együtt szállítják a terméket?
  5. Ha most bemegyek Önökhöz az irodájukba, meg tudom vásárolni a terméket azonnal?
  6. Mi a megrendelés pontos folyamata a Turbado-nál?
  7. Meddig tart és milyen meghibásodásra érvényes a garancia?
  8. Mire NEM érvényes a garancia?
  9. Gyári garancia is van a készüléken?
  10. Meddig tart a javítás?
  11. Mit jelent a pénz-visszafizetési garancia?
  12. Milyen fizetési és szállítási módok vannak a Turbado-nál?
  13. A megrendelés összegét elszámolnám (B2B); jeleznem kell ezt külön a megrendelés folyamán?
  14. Tartozékokat is lehet Önöktől rendelni?
  15. Mi a különbség a prémium- és az alapszolgáltatásuk között?
  16. A honlapon szereplő színektől eltérő változat is rendelhető?
  17. Mikor lesz újra elérhető az XXX típus?
  18. Ha most megrendelem, mikor kapom meg a terméket?
  19. Nem találom a jótállási jegyet a dobozban, így hogy lesz garanciám?