GY.I.K.

  • A vállalatról
    • Vállalat

      Megbízhatok a Turbadóban?
      A Turbado egy több mint tíz webáruházlal rendelkező nemzetközi holding része az EU-ban. Üzleti, logisztikai és beszerzési háttére sokkal erősebb, mint a hagyományos webáruházaké. Ezen felül a vevői elégedettségi mutatónk is folyamatosan 90-95% közötti értéket mutat.

      A megrendelés kifizetése biztonságos?
      Igen. Soha nem tároljuk az Ön fizetési adatait! Az Barion - az online fizetések európai vezetője - fizetési átjáróit használjuk. Honlapunk és maga a kommunikáció az SSL protokoll használatával biztosított.

  • Ajánlatok a weboldalakon
    • Termékek

      A termék új vagy használt?
      Eltérő rendelkezés hiányában minden termék teljesen új, és a gyártó eredeti csomagolásában van. Nem rendelkeznek sim zárolással vagy adott mobilszolgáltatóhoz való függéssel, és természetesen az eredetiek (nem másolat vagy hamisítvány).

      Megkülönbözteti a termék eredetét, az úgynevezett származási országot?
      Az egyes termékek esetében a származási adatokat (EU, ES, FR ..) is megtalálja a paraméterek között. Eszerint az e-shopban is lehet szűrni. Eszközök bármilyen forgalmazási is származnak kompatibilisek a magyarországi hálózatokkal.

      Mit jelent a kicsomagolt vagy outlet címke?
      A csomagolatlanként vagy outletként megjelölt termékek olyan eszközök, amelyeket általában 14 napon belül a fogyasztók visszaküldtek, vagy amelyeket kiállításokon vagy üzletekben használtak. Ezen termékek csomagolása már kinyitásra került, lehet, hogy a védőfóliát is eltávolították és lehet a kiegészítőket is kibontották. Az eszköz állapotáról az adott termék adatlapján tájékozódhat.

      Tényleg raktáron van?
      Igen. Cégünk egy aktív raktározási programmal működik, amely mutatja a valós számokat. Amint az utolsó darab elfogyott, az ajánlat lekerül a honlapról. (Ritkán előfordulhat, hogy ugyanabba a termékre egy adott pillanatban több megrendelés érkezik, amely esetben csak egy igény teljesíthető.)

      Mikor lesz raktáron a termék?
      A készletek rendelkezésre állásának frissítése naponta többször történik.

      Mikor lesz kiszállítva a rendelés?
      A megrendelések általában 3-5 napon belül érkeznek meg az ügyfelekhez.

      A termék valóban az összes tartozékkal együtt érkezik?
      Igen, a termék minden tartozékok tartalmaz, kivéve, ha a termék leírásában másként szerepel.

      Vannak más verziók és színek, mint a honlapon felsoroltak?
      Nem, sajnos csak olyan színek és verziók vannak, amelyek jelenleg az weboldalon láthatóak

  • Fizetés
    • Fizetési módok

      Hogyan fizethetek a rendelésemért?
      Az Önnek legkényelmesebb módon fizetheti. Ajánlatunk: § kártyás fizetés § hagyományos banki átutalás

      Nem tudtam online fizetni, megváltoztathatom a fizetési módomat?
      Egyszerűen küldjön nekünk egy e-mailt, vagy hívjon minket. Másik lehetőségként törölje a megrendelést, és hozzon létre egy új rendelést egy másik fizetési móddal.

      A megrendelést banki átutalással, rossz megjegyzéssel fizettem ki.
      Egyszerűen küldjön nekünk e-mailt, vagy hívjon minket. Ne felejtsük el, hogy adja meg a rendelési számot, és a rossz közleményt. Átnézzük ezt az utalástt, és egyeztetjük a megrendelésével, hogy a lehető leghamarabb feldolgozzuk.

      Nem vagyok biztos benne, hogy helyesen fizettem ki a rendelést.
      Ellenőrizze a netbankjában. Ha még mindig kétségei vannak, e-mailben visszaigazolást küldhet a tranzakcióról. Kérjük, ne felejtse el megemlíteni a rendelési számot.

      Mennyi ideig tart a fizetés elfogadása?
      Az online fizetés néhány percen belül megtörténik, így azonnal visszaigazoljuk a megrendelést. Banki átutalás esetén a fizetés egyeztetése akár 2 munkanapot is igénybe vehet.

  • Szállítás
    • Kézbesítési lehetőségek

      Futárszolgálattal vagy postai úton küldik el a terméket?
      Futárszolgálattal - DHL vagy GLS.

      Kérhetek más szállítási módot is, mint a címre küldés?
      Igen. Használhatja a GLS felvételi pontokat. Adja meg a szállítmány számát, és módosítsa a szállítási helyet a fuvarozó webhelyén.

      A futár nem ért el, próbálkozik megint?
      Ha a futár nem érte el, valószínűleg telefonon próbált kapcsolatba lépni önnel. Ezen a telefonszámon próbálja meg a termék újbóli szállítását kérni, vagy a csomagot csomagpontra kérni.

      Még nem kaptam meg a csomagot, hogyan kezelhetem ezt a helyzetet?
      A szállítmány nyomon követhető az e-mailben található csomagszámmal. Ha még mindig nem találja a szállítmányt, örömmel segítünk Önnek.

      Mi a szállítási ár az ajánlatoknál?
      Az összegzésen túl nem számítunk fel díjat. A szállítási ár minden termék / szolgáltatás oldalán szerepel. A szállítás ingyenes néhány kiválasztott szolgáltatás esetén.

      Külföldre szállítanak?
      Jelenleg csak Magyarországon vagyunk elérhetőek.

    • Rendelés

      Bemehetek most az irodába, és elhozhatom a terméket?
      Termékeink egy központi raktárból (külföldről) származnak, 24-48 órás átfutási idővel, így irodánkban nincs raktárkészlet.

      Regisztrálnom kell a rendeléshez?
      Rendszerünk automatikusan regisztrálja Önt, és a megrendelést visszaigazoló e-mailen keresztül hozzáférhet fiókjához. Nem kell nevet és jelszót létrehoznia.

      Lehet-e rendelni olyan terméket, ami nem elérhető a honlapon?
      Csak az oldalunkon elérhető ajánlatok közül választhat.

      Van nálatok lehetőség hűségprogramon belül kedvezményre?
      Az általunk nyújtott ajánlat már a legjobb amit kínálahtunk.

    • Rendelés módosítása

      Megváltoztathatom a rendelést? Termékek vagy szolgáltatás vagy fizetés.
      Igen, egyszerűen küldjön nekünk e-mailt, vagy hívjon minket.

      Megváltoztathatom a kézbesítési címet?
      Igen, egyszerűen küldjön nekünk e-mailt, vagy hívjon minket. Ezt a lehetőséget a szolgáltató webhelyén is megtalálja, miután megadta a fuvarlevélszámot.

    • Rendelés törlése / Visszaküldés

      Visszaküldhetem a terméket indoklás nélkül?
      Igen. Ingyenes a lemondás a kézhezvételétől számított 14 napon belül minden ügyfél számára. Minden pénzt visszatérítünk Önnek (a törött, sérült vagy hiányos termékek visszaküldéséért fizetendő díjaktól függően).

      Hogyan törölhetek egy rendelést?
      Egyszerűen küldjön nekünk egy e-mailt, vagy hívjon fel minket.

      Hogyan küldhetem vissza a terméket?
      Visszaküldés 3 egyszerű lépésben! Töltse ki a nyomtatványt (www.turbado.hu/rendeles-torlese). Várja meg a kérelem jóváhagyását és a termékek visszaküldésének megerősítését. Minden szükséges információt elküldünk az Ön e-mail címére. A visszatérítésekkel és panaszokkal kapcsolatos összes dokumentum és információ megtalálható a www.turbado.hu/rendeles-torlese.

      Az eredeti csomagolásban küldjem vissza a terméket?
      Kérjük, mindig próbálja meg abban az állapotban visszaküldeni a terméket, amelyben megkapta - teljes dokumentációval, sértetlenül, tisztán az eredeti csomagolásban. A fogyasztó felelős a termékek kezeléséből származó termékek értékének romlásáért.

      Milyen gyorsan térítik vissza a visszaküldött rendeléseket?
      Mindig megpróbáljuk a kifizetéseket a lehető leghamarabb, de legkésőbb a megrendeléstől számított 14 napon belül visszaküldeni.

      Fizetnem kell a visszaküldött termék szállításáért?
      Ha a szállítástól számított 14 napon belül felmondja a szerződést, akkor a szállítás ingyenes. Ha azonban ezen időszak után küldené vissza, akkor attól függ, hogy a megrendelés Genius, Premium vagy Basic volt.

      Honnan tudom, hogy visszaért a termék?
      Amint megérkezik, felvesszük Önnel a kapcsolatot, és értesítjük a visszafizetés állapotáról.

      A termék nem új. Használták / kicsomagolták / aktiválták!
      Elnézést kérünk, biztos hibát követtünk el. Kérjük, küldjön nekünk e-mailt, vagy hívjon minket, és mi gondoskodunk egy új termék azonnal küldéséről.

  • Garancia
    • Garancia

      Mi a garanciális időszak?
      A garancia időtartama alapesetben minden megrendeléshez 2 év, vagy ezt lehetőséged van 3 évre növelni a rendelés leadásakor. Továbbá van egy korlátlan jótállási idő Genius előfizetés esetén(csere).

      Kaphatok a kiterjesztett garanciális szolgáltatást később?
      Igen, a Genius-ra való előfizetés bármikor lehetséges, de a havonta 1%-ot visszamenőleges meg kell fizetni.

      Milyen hibát fedez a garancia?
      A garancia a gyártó által elismert bármely működési hibára vonatkozik.

      Mi NEM tartozik a garancia alá?
      Felületi kopás; mechanikai sérülés (pl. törés); víz és egyéb kémiai károsodás; esztétikai átalakítás, amely nem gátolja a funkcionalitást; a gyártó által "nem rendeltetésszerű felhasználásként" meghatározott esetekben.

      Van gyári garancia az eszközre?
      Természetesen, mivel minden termékünk eu-s forgalmazású. A Genius Garancia azonban többet nyújt: ingyenes visszaküldést és szállítást biztosítunk a javítás során vagy ha csereeszközt küldenénk. Csak be kell jelentened a hibát, és átvesszük a feladatok oroszlánrészét.

      Nem találom a garanciakártyát a dobozban, így hogyan kaphatok garanciát?
      A garancia adminisztrációhoz csak IMEI-vel (vagy sorozatszámmal) rendelkező számla szükséges, garanciakártya nélkül. (A legtöbb gyártó ezért nem ad ilyen dokumentumot a gyári csomagolásban.)

      Hibás egy tartozék, szükséges hogy a termék minden részét visszaküldjem a reklamáció benyújtásakor?
      Az attól függ. Minden eset más. Egyeztetnünk kell a hivatalos forgalmazóval, és tudatjuk Önnel.

      Elveszítem az összes adatot az eszközömön/mobiltelefonomon?
      Sajnos igen. Az eszközökön mindig töröljük az adatokat, és visszaállítjuk a gyári alapértékekre. De biztonsági másolatot készíthet, majd visszaállíthatja az adatokat. Engedje meg, hogy küldjünk egy bemutató videót a YouTube-ról.

      Szükségem van az eredeti termék csomagolására?
      A garanciához az eredeti csomagolás nem szükséges, de ez egy előnyben részesített módja annak, ahogy elküldje a készüléket, mert így védve lesz a mechanikai sérülésektől útközben. Ha nincs meg, kérem, csomagolja be biztonságosan.

      How do I know, you received the product back?
      Amint megérkezik, felvesszük Önnel a kapcsolatot, és értesítjük a visszatérés állapotáról.

      Hogyan lehet jótállási igényt támasztani?
      Annak érdekében, hogy a dolgok a lehető leggyorsabban menjenek, a legjobb, ha kitölti az űrlapot a honlapunkon, és követi az utasításokat (www.turbado.hu/garancia). Felveheti velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben.

      Kihez fordulhatok bármilyen panasz vagy visszatérítés miatt?
      Ha nem találja a választ kérdéseire - forduljon a Visszaküldési és Panaszkezelési részleghez: - e-mailben: [email protected] - telefonon: +36 30 458 5851

      Hogyan tudom meg a panasz állapotát?
      A reklamáció státusza megtalálható a igénylési űrlapunkon, amelyet a weboldalunkon érhet el. Abban a pillanatban, hogy a követelését feldolgozzuk, e-mailben vagy SMS-ben értesítjük Önt.

      Hol lehet követelést benyújtani?
      A gyorsabb feldolgozás érdekében azt javasoljuk, hogy közvetlenül a gyártó hivatalos szervizközpontjába vigye. Az egyes szolgáltatásokhoz megadott kód a Jótállás részben található termékkézikönyvben található. Ez az eljárás különösen ajánlott terjedelmes termékek (pl. 40" colos televíziók), ahol a legtöbb javítás otthonában fog megtörténni egy előre egyeztetett időpontban.Alternatív megoldásként, töltse ki az űrlapot honlapunkon www.turbado.hu/garancia.

      Hiányos vagy sérült csomagot kaptam, hogyan oldhatom meg ezt a helyzetet?
      Nagyon sajnáljuk, ha nem kapta meg a teljes megrendelést. Előfordulhat azonban, hogy a futár sérült csomagot kézbesít. Elengedhetetlen, hogy töltsön ki a jegyzőkönyvet a sérült szállításról. Tegye meg a futár jelenlétében a szállítás napján. Ha nincs lehetőség, tegye meg, amilyen gyorsan csak tudja, fontos, hogy 48 órán belül meglegyen. Töltse ki a dokumentumot és a megrendelés igazolását, amely a csomagban van, küldje nekünk vissza [email protected] Leggyakrabban a visszaküldött csomag kézhezvétele után egy csomagot küldünk Önnek, ha az ajánlatunkban továbbra is szerepel. Ha további kérdései vannak, a Visszaküldési és Panaszkezelési osztály hétfőtől péntekig elérhető 9:00 és 17:00 között.

      Mennyi ideig tart a javítás?
      A javítási idő hossza a szervizközponttól függ (amelyet az alkatrészek hiánya befolyásolhat), de törekszünk arra, hogy a terméket 20 napon belül vissza tudjuk küldeni. A feldolgozás maximális ideje 30 nap. Másik lehetőségként frissítheti rendelését Genius-ra, és a garancia gyors cserével megoldható.

      A kiküldött terméknek más jellemzői vannak, mint az e-shopban említetteknek, orvosolható-e ez a helyzet?
      Olyan terméket kapott, amelynek funkciói nem egyeznek meg a weboldalunkon található leírással? Kérjük, küldjön nekünk e-mailt, és írja le a helyzetet, azonnal felülvizsgáljuk a problémát, és meggyőződünk róla, hogy az javításra került.

      Lehetséges-e felgyorsítani a reklamációs folyamatot?
      A megrendelést Genius-ra frissítheti (havi 1% extra díj ellenében), és a visszaküldött terméket cseréljük javítás helyett.

      Mi a különbség a Prémium garancia és a garancia között?
      A legtöbb gyártó csak garanciát kínál. Ez fedezi a gyártói hibák javítását. A Genius garancia egy kényelmesebb és sokkal gyorsabb procedúra, mivel a hibás termék helyett egy újat küldünk.

      Azt akarom, hogy a megrendelést a vállalat (B2B) elszámhassa; Ezt külön kell jeleznem a megrendelés során?
      Szolgáltatásaink nem érhetők el a vállalatok számára. Csak a végfelhasználók számára nyújtunk szolgáltatásokat.

      Meg akarom változtatni a megrendelést, hogy az céges legyen ÁFA tartalommal.
      Sajnos ez nem lehetséges. Csak a végfelhasználók számára nyújtunk szolgáltatásokat. Kérjük, törölje a megrendelést, és igényeljen visszatérítést.

      Beilleszthetem a számláját a könyvelésembe?
      Szolgáltatásainkat nem vállalkozóknak és cégeknek szánjuk. Kérjük, törölje a megrendelést, és igényeljen visszatérítést.

      A számla nem érekezett a termékkel, hol találom?
      Sajnáljuk a hibát követtek el a raktárban. Elektronikus másolatot küldünk Önnek e-mailben.

      Miért nincs ÁFA a számlán?
      A terméket szolgáltatásként rendelte, nem pedig a szokásos értékesítésként. Kérjük, ellenőrizze a ÁFSZ-t, és győződjön meg róla, hogy ez a jobb módja az új eszköz használatának, és csak extra előnyöket hoz, mint a visszatérítés vagy új eszközre cserélés szinte bármikor. A használni kívánt szolgáltatások áfásszámlával érkeznek.

      Médiaszereplő vagyok és van egy ötletünk, hogyan segíthetek a vállalkozáson.
      Akkor az ajánlat közvetlenül a marketing csapatunkhoz kerül. Ha érdekel minket az ajánlata, felvesszük Önnel a kapcsolatot, vagy személyes találkozót kezdeményezünk Önnel. Küldje el nekünk a [email protected] címre.

      Üzleti együttműködést szeretnék létesíteni az Ön cégével.
      Van egy üzleti együttműködési ajánlata számunkra? Partnereink, mint ahogy ajánlataink hosszú távon bővülnek. Kérjük, a kommunikáció felgyorsítása érdekében adja meg a lehető legtöbb információt az ajánlatról és a kapcsolattartó személyről. Ha érdekel minket az ajánlata, örömmel felvesszük Önnel a kapcsolatot, és kezdeményezzük a találkozót. Küldje el nekünk a [email protected] címre.

      Elégedett voltam a bolttal vagy a csapattal.
      Pozitív tapasztalata van online áruházunkkal, szolgáltatásainkkal, termékeinkkel vagy munkatársaink munkájával kapcsolatban? Ossza meg velünk, örömmel halljuk a visszajelzését.

      Nem voltam elégedett a bolttal vagy a csapattal.
      Sajnáljuk, ha nem volt elégedett szolgáltatásainkkal vagy munkatársainkkal. Nem dugjuk a fejünket a homokba, és kezeljük az ügyet. Kérjük, írjon nekünk, és mi azonnal helyrehozzuk.

      Mit ajánlunk? Mi a termékünk? Mit árulunk?
      Nem termékeket árulunk, hanem szolgáltatásokat. A Termék mint szolgáltatás (PaaS) kínálja a legjobb módot az ügyfelek számára a termékek használatára. Ez egy olyan szolgáltatás, ahol az ügyfél csak fizet a termék használatáért, de nem kell megvásárolnia. Amikor az ügyfél befejezi a használatát, vagy azt akarja, hogy újra cserélje, csak visszaküldi nekünk, fizet a használatért és visszakapja a letét összegét. A PaaS csak előnyöket hoz, és kevesebbet költesz.

      Kérjük, fejtse ki üzleti modelljét (PaaS).
      Itt található egy külön bemutató: turbado.hu/paas-szolgaltatasok

      Hogyan kaphatom vissza a foglalót?
      Amikor a terméket visszaküldik, új ügyfélnek adjuk az eshopjainkon vagy az eBay-en keresztül és a végső használati ár kiszámításra kerül, a letét visszafizethető. Ez a befizetés elküldhető bankszámlájára, vagy felhasználható jóváírásként a következő rendeléshez. Ha a következő rendeléshez jóváírásként használja, a következő rendelésnél alacsonyabb letétet számítunk fel.

      Mi az az RP (Kiskereskedelmi ár)?
      Ez egy standard kiskereskedelmi ár amin a termék elérhető a piacon. Az KA a megrendelés időpontjában van rögzítve, és be van ágyazva az elektronikus rendelésbe, és rá van nyomtatva a számlára. Megmondja a különbséget PaaS és a vásárlás között.

      A számlát áfásan kapom meg?
      Igen, amikor a szerződés lejár, és a terméket visszaküldik, kap egy ÁFA tartalmú számlát a végső PaaS-árról. Továbbá, ha extra szolgáltatásokat rendelt, havi vagy éves egyenleg számlát kap (a szolgáltatástól függően).

      Milyen nyelven van a számla?
      A számla és az összes e-mail magyarul érkezik.

      Mi a teendő, ha nem adom vissza a terméket?
      Mindig küldje vissza nekünk a terméket. Ha nem, akkor elveszíti a letét összegét, és az új termékere való csere lehetőségét és még sok mást az új rendelésével kapcsolatban.

      Mi a teendő, ha nem tudom visszaküldeni a terméket? Ellopták / megsemmisült.
      Tisztában vagyunk azzal, hogy ez megtörténhet, ebben az esetben a szerződés megszűnik, és a letét nem kerül vissza Önhöz. Kérjük, értesítsen minket a lehető leghamarabb.

      Mennyit kell fizetnem, ha egy évig használom a terméket?
      Ezt az RP (Kiskereskedelmi ár - a termék oldalon feltüntetett) és a visszaküldött termék tényleges értéke közötti különbség állapítja meg (az eBay-ről ugyanazon termék azonos állapotban történő kivonásával). Tehát, ha a visszaküldött termék kiváló állapotban van, többet kap vissza mintha kopott vagy sérült.

      Megvásárolhatom a terméket?
      A PaaS szerződés felmondása után megvásárolhatja a terméket. Ez azt jelenti, hogy csak olyan ügyfeleknek kínálunk értékesítést, akik először rendelnek a PaaS-t. Így az ügyfelek ismerik a terméket, elégedettek azzal valamint a szolgáltatásainkkal.

      Mi történik, ha a cég csődbe megy? Megtarthatom az árut? Ki fogja megjavítani, miközben még garanciális?
      Ez egy valószínűtlen forgatókönyv, mivel itt 7 éve jelen vagyunk 8 országban. Azonban még mindig érvényes szerződést kötött egy szervizcéggel a garanciális problémákra, és természetesen a gyártó eredeti garanciája is él 2 évig.

      Többért tudnám eladni az interneten, mint amit kínálnak nekem, mint ha visszaküldeném a terméket!
      Mindig egy tisztességes ajánlatot teszünk a termékre, mivel mi végezzük az összes tényleges munkát, átvesszük a felelősséget, hogy új ügyfélhez kerüljön garanciát biztosítunk és minden egyéb kérdésben is minket fognak keresni.

      Odaadhatom a telefont a fiamnak? Kié a felelősség?
      Igen, bárkinek átadhatja, de továbbra is Ön lesz a felelős az eszközért.

      Nem tudtam, hogy PaaS-t rendelek! Az Önök honlapja félrevezető, a PaaS dolog nem egyértelmű!
      Sajnáljuk a félreértést. Igyekszünk a lehető legvilágosabbá tenni, hogy terméket mint szolgáltatást kínálunk és nem pedig szokványos vásárlást. Ha nem elégedett, a termék visszaküldése után visszatérítjük Önnek a rendelés árát. De sok előnyt fog veszíteni. Hadd magyarázzuk el itt: https://turbado.hu/paas-szolgaltatasok

      Úgy érzem, hogy ez egy hosszú távú elkötelezettség, és csak még egy dolog, amit a fejben kell tartanom! Hogy emlékeznék arra, hol rendeltem ezt a telefont három év múlva?
      Ha minden jól megy, akkor nem kell emlékezni ránk, mivel minden fontos dátumról jó előre tájékoztatjuk Önt. De ha valami rosszul sülne el a termékével, azért vagyunk itt, hogy segítsünk Önnek. Ha szeretné, akkor is választhat, hogy informatív e-maileket kap a megrendeléséről, amiben tájékoztatást adunk Önnek arról, hogyan hozhat ki többet a termékből, és használja azt hosszú ideig.

      Ez a PaaS egy módja annak, hogy több pénzt a keressenek?
      Előnyösebb az ügyfél számára, sokkal többet kap tőlünk. Cégünk is nyereséges, így mindannyian előnyre teszünk szert ha üzletet kötünk. Ez egy igazi win-win szituáció. És a termékek a végén nem a szemétben, vagy a fiókban végzik, ami szintén pozitív.

      Mi történik, ha eladom a szerződést?
      It has no impact on the warranty for the new owner (the warranty is connected with the serial number of the product). You should only inform us that you sold your PaaS contract to someone else so we update our database.

      A PaaS miért jobb, mint a vásárlás?
      Ön a termékeket használni veszi. Nálunk nem kell sok pénzt költenie a termékek megvásárlására. Csak a használatot fizeti ki. Miután visszaküldte hozzánk, találunk neki egy új ügyfélet, vagy újrahasznosítjuk. Ahelyett, hogy a lomok mennyiségét növelné a házban, visszakapja pénzének egy részét.

      Eladhatom a termékeket?
      Továbbadhatja a PaaS-szerződést, de magát a terméket nem értékesítheti. Lépjen kapcsolatba velünk, és mi segítünk megtalálni a módját.

      Vissza kell vinnem a terméket?
      Manapság minden termék befejezi az életét az első vevőnél, különösen a fogyasztói elektronika. Akár törött, vagy csak egy újabb modellt szeretne, vagy csak többé nincs rá szüksége. Ne dobja ki és ne tárolja feleslegesen a fiókban. Adja vissza nekünk, és mi visszaadjuk a pénzét.

      Szóval nem birtoklom a terméket?
      Egy új üzleti modellt kínálunk, amely lehetővé teszi számunkra, hogy Önnek jobb és versenyképesebb szolgáltatást nyújtsunk. Az ügyfél jogait nem befolyásolja semmilyen negatív módon, a garanciát is megkapja, 14 nap pénzvisszafizetést is, stb

      Mi a különbség a Genius és az alapvető szolgáltatások között?
      2 éves garanciát nyújtunk az alapszolgáltatás részeként, ahol javíttatun minden olyan eszközt melynél ez lehetséges, míg a prémium (+ 1% havonta) az ügyfelek termékét cseréljük javítás helyett, amíg fizetik Genius szolgáltatás díját. Továbbá az Premium szolgáltatást is választhatja 3 év garanciaval.

      Kaphatok Geniust később?
      Természetesen. De meg kell fizetnie az 1%-os díjat visszamenőleges a megrendeléstől számítva, továbbá ennek a felhalmozott összegnek a 30%-át, mint a késői szolgáltatás aktiválási díj.

      Nem túl drága?
      Nem igazán, évi 12% -ért nagyszerű szolgáltatást kap a garanciális kérdések cserével történő megoldásával. Továbbá, ha jótálláson kívüli javítás történik, akkor csak kifizeti a javítás árát, és azonnal kicseréljük a készüléket. És ne feledkezzünk meg az ingyenes szállításról.

Nem találta a választ? Lépjen kapcsolatba velünk!

A terméket hozzáadtuk az összehasonlítóhoz. 0 termék van az összehasonlítóban. Összehasonlító megnyitása