Garancia


Garancia

Néha nem minden működik a tervek szerint. Annál inkább igaz ez az elektronika területén. Sajnáljuk, ha bármilyen problémája van a termékünkkel. De azért vagyunk itt, hogy segítsünk Önnek a problémában.

Hogyan kell csinálni

Vegye fel a kapcsolatot kártérítési osztályunkkal (lásd alább), és írja le problémáját. Megmondjuk, hogy valóban hibáról van-e szó, és hogyan javíthatja ki saját maga, vagy meg kell indítania a visszaküldési folyamatot.

  1. Használja az egyszerűsített eljárást, és hozzon létre egy online javítási kérelem regisztrációt.
  2. Vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben: [email protected]

Tisztán, a higiéniai elveknek megfelelően adja át a terméket. Tartalmaznia kell a megadott hiba igazolásához szükséges összes alkatrészt és tartozékot.

Károsodás szállítás / csere során

Ha a megrendelést sérült állapotban szállítottuk Önnek, még akkor is, ha a csomagolás sértetlen volt, akkor mielőbb értesítenie kell a futárt vagy cégünket.
Töltse ki a hibás szállításról szóló űrlapot, és küldje el nekünk.
Töltse le az űrlapot innen.

Ha a megrendelést hiányosan adták le, vagy nem felel meg az eredeti megrendelésnek, kérjük, regisztrálja panaszát online.

A jótállási igény benyújtása előtt, kérjük, olvassa el az Általános üzleti feltételeket a pontos információkért.

A terméket hozzáadtuk az összehasonlítóhoz. 0 termék van az összehasonlítóban. Összehasonlító megnyitása