A fogyasztónak joga van a termékeken fellépő hibákért kártérítési igényt benyújtani az átvételtől számított huszonnégy hónapon belül. Kizárólag a gyártó által is elfogadott hiba fogadható el (a gyártói garancia határozza meg). A szavatossági igények egyszerűsített eljárásának megkezdéséhez hozzon létre online panaszregisztrációt.
A szavatossági igények egyszerűsített eljárásának megkezdéséhez hozzon létre online panaszregisztrációt.
A legjobb mód az online űrlapon keresztüli igénylés (kattintson ide). Normál megrendelések esetén a garancia 30 napon belül feldolgozásra kerül. A Genius szint felajánlja az ügyfeleknek, hogy az összes problémát gyors cserével orvosulják. Csak 1% -ért havi extra nyugalmat kap mind a kezességért, mind a fizetett javításért.
Bármikor frissíthet Geniusra, még akkor is, ha a használt termék már elromlott. Csak annyit kell tennie, hogy kapcsolatba lép velünk, és havonta 1% -ot megfizet a megrendelés létrehozása óta. Ehhez jön még egy kis szolgáltatási díj is, amely a felhalmozott összeg 30% -a (havi 1% visszafelé számítva).
A Genius ügyfeleknek nemcsak kiterjedtebb garancia jár, hanem az ingyenes szállítás révén is sokat spórolhat, mely minden termékmozgásra érvényes Ön és köztünk.
A kiterjesztett garancia nemcsak a garanciaidő meghosszabbítását jelenti, hanem szupergyorssá is teszi a folyamatot. Nem kell megvárni a javítást. Amint a megrendelést visszaküldi nekünk, és az érvényes igény megerősítést nyer, azonnal küldünk Önnek egy cserekészüléket.
Véletlenül megrongálta a telefont, és garancia alapján nem javítható? A Genius garancia megint választ ad. Csak fizesse meg a becsült javítási árat, és azonnal kicseréljük a készüléket.