Lemondhatja megrendelését és megváltoztathatja címét (szállítás, számlázás) a megrendelés feldolgozásáig az Ügyfélközpontban. Más változtatások esetén a legegyszerűbb megoldás egy megrendelés törlése és egy újonnan történő létrehozása, mivel az automatizált rendszer általában nem engedélyezi ezt egy meglévő megrendelésen belül.
A benyújtott megrendelésben nem lehet egy termékmodellt másra cserélni. A helyzet megoldásának egyetlen módja a megrendelés törlése és egy új létrehozása.
Lehetőség van a fizetési mód megváltoztatására, de kapcsolatba kell lépnie velünk a megrendelést megerősítő e-mailre válaszolva (biztonsági okokból).
Ha nem tetszik a megerősített kézbesítési dátum (amelyet SMS-ben és e-mailben erősítenek meg az áru kézbesítésének pillanatában), az árut a futárhoz történő eljuttatásakor megrendelheti a kézbesítést az ügyfélszolgálatunk vagy közvetlenül a futárcéggel kapcsolatba lépve (elérhetőséget és nyomon követési számot a küldést követően e-mailben elküldjük Önnek).
Ha módosítania vagy törölnie kell megrendelését, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk. Örömmel segítünk. Lépjen kapcsolatba velünk..
Itt vagyunk Önnek a +36 30 458 5851 telefonszámon
Munkaidőben hétfőtől péntekig, 9:00 - 17:00